אסון מחריד ומזעזע בהילולת רבי שמעון: 44 הרוגים ומאות פצועים

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on אסון מחריד ומזעזע בהילולת רבי שמעון: 44 הרוגים ומאות פצועים

    מעל 100 פצועים בשל הדוחק והצפיפות האיומה על הר מירון. עד כה דווח על 44 הרוגים. כלל הפצועים פונו מההר לבתי החולים באזור | המשטרה סגרה את האירוע וכל הקהל מפונה לביתו בשעות אלו | מוקדי החירום והמידע על פצועים ונעדרים

    16:50
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on במחאה נגד גיוס בני הישיבות: כביש גהה חסום לתנועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בסמוך לשעה 12:00 בלילה, במתחם ההדלקה של חסידות תולדות אהרון, הדוחק הכבד והצפיפות הנוראה במתחם הביאה לאירוע רב נפגעים שלא זכור כמותו בישראל.

    נכון לשעה 2:43: עד כה דווחו על 44 הרוגים במקום. סך הכל פונו 69 פצועים: לנהריה פונו 12 פצועים מתוכם 1 בינוני והשאר במצב קל, לזיו פונו 46 מתוכם 4 פונו במצב קשה לרמב"ם, 23 במצב קל, רמב"ם סך הכל פונו מוסק 5 פצועים במצב קשה. פוריה 1 בינוני ו5 קל. לשלב זה לא צפויים פנוים נוספים

    בשעות אלו לוחמי חטיבת החילוץ של פיקוד העורף, כוחות רפואה מפיקוד הצפון ומספר מסוקים של חיל האוויר עם צוותי רפואה ולוחמי 669 מסייעים באירוע רב הנפגעים במירון. הכוחות מסייעים בפינוי הפצועים וההרוגים, במתן טיפול רפואי בנקודה, בפינוי מוסק מהיר של הפצועים לבתי החולים וכן בויסות נפגעים מוסק בין בתי החולים.

    דקות לפני האסון:

    מהמשטרה נמסר: אירוע רב הנפגעים במירון נמצא בשליטה של כוחות הביטחון וההצלה והמאמץ המרכזי כעת של משטרת ישראל הוא פינוי ההר באופן מסודר ובטוח. בזירה נמצא מפכ"ל המשטרה שעומד מקרוב על מאמצי פינוי ההר ומקבל עדכונים על שארע.

    הציבור מתבקש להגיע לתחנות ההסעה ולהתפנות מהמקום. יש להימנע מהליכה רגלית לאורך הכבישים.

    על הציבור לעקוב אחר דיווחי והנחיות המשטרה באמצעי התקשורת לגבי הסדרי התנועה, שכן צירים מרכזיים נחסמו לתנועת כלי רכב על מנת לאפשר תנועה מהירה של רכבי החירום וההצלה לצורך פינוי הפצועים וטיפול בנפגעים.

    במקום פועל חפ"ק אחוד הכולל את הפיקוד הבכיר של גופי החירום וההצלה שמבצעים הערכות מצב תכופות בכדי לעמוד על מאמצי הפינוי.

    על הנהגים להישמע להוראות המשטרה, לגלות סבלנות, התחשבות ואיפוק, כולנו שותפים וערבים למשימות הצלת חיים.

    חשוב לציין כי בכל אזור ההר ישנה בעיית קליטה סלולרית שלא מאפשרת הוצאה וקבלה של שיחות. המשטרה עוסקת כעת בפינוי הקהל מההר על גבי אוטובוסים וכלי תחבורה נוספים.

    במוקד 110, מוקד המידע של המשטרה ניתן למצוא פרטים לגבי פינוי ההר, בתי החולים אליהם הגיעו הפצועים, טלפונים חיוניים ונעדרים.

    מרכבת ישראל נמסר: בשל האסון במירון, רכבת ישראל תפעיל רכבות מכרמיאל לכיוון דרום בהתאם לצרכים המוכתבים מגורמי הבטחון והערכות המצב של משרד התחבורה.

    הרכבות תסענה מכרמיאל לתחנת תל אביב סבידור, שם יחכו אוטובוסים וכן רכבות נוספות ליעדים נוספים בארץ (בני ברק, ראש העין, אופקים, נתיבות, וירושלים).

    שימו לב, מרכזי מידע: נהריה 04985050 5 . נהריה חירום 1255141. זיו 046828838. זיו חירום 1255161. פוריה 046652211. נעדרים- *1201 או במוקד 110.

    מוקד זק"א: אם אתם במירון ולא מצליחים לעדכן את משפחתכם שהכל בסדר נא שלחו הודעה ל-054-6665197 עם שם השוהה במירון. למי להתקשר להודיע ואנו נעשה זאת.

    ארגון עזר מציון פתח חפ"ק מיוחד למשפחות הפצועים וההרוגים שמרכז את כל המידע בנוגע לאסון הכבד ומספק סיוע ביצירת קשר ובהסעות לבתי החולים. מספר הטלפון 036144660

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שלא נדע מצרות